loading...
به وبلاگ خودتون خوش آمدید!
سعید نورین بازدید : 445 پنجشنبه 04 شهریور 1389 نظرات (0)

مي دوني نصف النهار چيه؟ شامي است كه از نهار باقي ماننده

 

 

اگه گفتی Love is Your Face یعنی چی؟

یعنی جمالتو عشقه!

 

 

مي دوني چيني ها به دوقلو چي ميگن؟ اين چون اون، اون چون اين!

 

 

یک مهندس مکانیک با یک مهندس کشاورزی ازدواج می کنه. بچشون تراکتور می شه!

 

 

دو تا دروغگو داشتن از کنار یک کوه رد می شدن یکی به دیگری گفت: اون مورچه را می بینی که بالای اون کوهه؟

اون یکی هم گفت: کدوم یکی را می گی؟ اون یکی را گه چشمش بازه یا اون یکی که چشاش بسته است؟

 

 

روباهی به زاغی گفت: چه دمی، چه سری، عجب پایی! زاغ عصبانی شد و گفت: بی‌تربیت! خجالت بکش. اون موقع من کلاس اول بودم. حالا شوهر دارم!

 

 

یه روز یارو سوار هواپیما می شه، یهو هواپیما سقوط می کنه... این قرار بود جوک باشه اما حادثه خبر نمی کنه!

 

 

در جایی یه انتخابات شد و کاندیدی پشت تریبون گفت: آقایون! چیزی که لازمه ی جامعه ی کنونی ماست رهایی از سوسیالیسم، امپریالیسم، کمونیسم، فاشیسم، رادیکالیسم و... است. در این لحظه پیرمردی گفت: آقای کاندیدا لطفا یک فکری هم برای رماتیسم من بکنید!

http://www.saeedsite.mihanblog.com/

*سلام، دیشب خواب دیدم توی باغ سر سبز داشتی برای خودت قدم می زدی، منم اونجا بودم کنار دریاچه، دیدم یه گل قرمز بین لباته، داشتی به من نزدیک می شدی... می خواستم بهت یه چیزی بگم اما..

یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله

 

*از عزیزانی که اس ام اس جدید ندارند بوس هم قبول می کنیم . آدرس اینترنتی ما :

داد ، داد ، نداد به زور می گیریم

 

*ببخشید نصف شبی مزاحمت شدم. بچه ها میگن اطلاعات ورزشیت خیلی خوبه! می خواستم بدونم دیشب دیوید بکهام دستشویی رفت یا نه؟

 

*برو پايين دعواست

.

.

.

.

دير رسيدي 110 بردشون

 

*تا حالا فکر کردي کي بيشتر از همه برات مي ميره؟

.

برو پايين

.

.

.

.

دنبال چي مي گردي؟ من که اين پايين جا نميشم

 

*تودنيايكيهستكهفقطواسهتونفسميكشهاونمدماغته

 

*يه شب يه ستاره شانس از آسمون افتاد وبهم گفت دنيارو مي خواي يا يه دوست؟ گفتم هيچ كدوم ؛چون يه دوست دارم كه يه دنياست

 

*مشترک عزیز این اس ام اس را تنها افراد خوشتیپ و خوشگل می توانند بخوانند

.

.

""§¥¿#£¤!*€¥§£¤¿#£¤!*€¥j€""

.

.

چیه؟ نکنه توقع داری بتونی بخونی؟؟!

 

*بامرام ترین اس ام اس سال:

Screen saveretim یه تکون بخور فنا شیم!

 

*به من بي اس ام اس کمک کنيد ، الهي خير از گوشيت ببيني ، اجرت با مخابرات

 

*اگه از در بندازي بيرون از پنجره ميام؛ اگه پنجره رو ببندي از راه آب ميام؛ اگه راه آب رو کيپ کني از دودکش ميام؛ اگه بخاري رو روشن کني از شير آب ميام؛ اگه شير آب رو ببندي زمين رو مي کنم و از زمين ميام!

چاکر شما: سوسک

 

*خوابي ؟بيداري ؟شوخي نكن!خوابيدي يا بيداري؟اگرخوابي پس چرا بيداري؟ديدي ناقلا بيداري!شايدم خواب  بودي!ديدي خواب بودي!پس بيداري!كاري نداشتم ميخواستم ببينم خوابي يا بيداري! حالاخوابي يا بيداري؟نه پس بيداري !بخواب راحت باش

 

*فردا خونه باش می خوایم با مامانم اینا بیایم خونتون برای خواستگاری!

.

.

.

.

ستاد شاد سازی دختران ترشیده!

 

*امروز روز درگذشت مخترع اس ام اسه.برای شادی روحش سه تا اس ام اس بلند بفرست!

 

*ایرانی ها می گن از دل برود هر آنکه از دیده برفت؛فرانسوی ها می گن به قلب ما نزدیک است آنکه از چشم ما دور است.

.

.

.

من همیشه اروپایی برخورد می کنم!

http://www.saeedsite.mihanblog.com/

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مدیر وبلاگ : SAEED NOORY سلام . به وبلاگ خودتان خوش آمدید، ((((دوست عزیز با عضویت در این وبلاگ میتوانید مطلب دلخواهتان را بنویسید )))) *** اعضای محترم وبلاگ میتوانند با ورود به انجمن ، گفتگوی آنلاین داشته باشند ***
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطلب مورد نظرتان را یافتید؟
    اگر بخواهید کامپیوتر داشته باشید،کدام را تهیه می کنید؟
    اگر بخواهید بازی کنید ، کدام دستگاه را تهیه خواهید کرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 30,027
  • بازدید کلی : 357,975
  • کدهای اختصاصی

    فال عشق

    تور
    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان به وبلاگ خودتون خوش آمدید! وآدرس http://shn.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    ارسال لینک

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    Seo Monitor

    widgets