loading...
به وبلاگ خودتون خوش آمدید!

206

سعید نورین بازدید : 365 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (6)

رستم پی تو به راه رفته/ خان‌ها همه اشتباه رفته
بیژن! عقبت به چاه رفته/ با تو گاگارین به ماه رفته
رویای تو در دل پریشم /محبوب دلم دویست و شیشم

 

آکنده ز منطق ارسطو/ تودوزی تو پر پرستو
ای ظاهر تو چراغ جادو/ چون که دمِ در بده، بیا تو
امروز که بنده در آفیشم/ محبوب دلم دویست و شیشم

 

ای رفته به قله‌ی دماوند!/ ای بر تو نگاه کوه الوند!
ای داده ژکوند بر تو لبخند!/ من می‌خرمت فقط بگو چند؟
ای وای که با تو من چی می‌شم/ محبوب دلم دویست و شیشم

 

ای ناز چراغ و پاک شیشه!/ از دوری تو دلم پریشه
بهتر ز تو در جهان نمی‌شه/ ای عمر گارانتییت همیشه!
یک عمر تو بسته‌ای به ریشم/ محبوب دلم دویست و شیشم

 

ای کشته‌ی تو خود اوناسیس!/ از هجر تو دیده‌ها همه خیس
گر قافیه شد غلط بگو «هیس»/ چون نمره‌ی تو دهد دلم بیس
من تا به ابد تو را سریشم/ محبوب دلم دویست و شیشم

 

ای جان پسر! شنو تو این را/ این در فن خودرو آخرین را
تیک آف مزن تو این چنین را/ ویراژ مده تو نازنین را
از کار تو سخت دل پریشم/ محبوب دلم دویست وشیشم

 

قربان قد و قر و غمیشت/ جانم به فدای قوم و خویشت
مُردم ز نگاه پر ز نیشت/ هر روز من آمدم به پیشت
امروز خودت بیا به پیشم/ محبوب دلم دویست و شیشم

 

تا آخر عمر یار من باش/ هر روز فقط کنار من باش
براقی روی تار من باش/ خواهی تو بیا سوار من باش
با دست خودت بزن پولیشم / محبوب دلم دویست و شیشم

 

ای شاخه نبات شعر حافظ!/ سربی و بژ و سیاه و قرمز!
در قلب تمام خلق نافذ! / در آخر کار در پرانتز!
با تو؛ نه به فکر جان خویشم(محبوب دلم دویست و شیشم)

 

برچسب ها شعر طنز 206 ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط shagahyegh در تاریخ 1394/01/14 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگتون خیلی زیباست...
میخاستم باشما تبادل لینک داشته باشم.اگ لطف کنین و لینک منو بذارین و به صورت یه نظر در وبلاگم علام کنین ک لینکتونو بذارم
ارادتمند...شقایق
firstlove2015.rozblog.com
با عنوان:آغاز عشق

این نظر توسط کتاب آموزش مسائل جنسي و زناشويي براي اولين بار کاملا تصويري و عکسهاي واقعي در تاریخ 1393/12/12 و 5:23 دقیقه ارسال شده است

به دنبال درخواست عده زيادي از متقاضيان قيمت کتاب به 2000 تومان کاهش داده شد
فقط براي چند روز
فرصت را از دست ندهيد
براي خريد به همين آدرس برويد
شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/10/18 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

سلام
خيلي باحال بود مطالبت شکلک
با تبادل لينک موافقي؟
موافق بودي لينک کن بعد خبر بده لينکت کنم
شکلک
_________________

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مدیر وبلاگ : SAEED NOORY سلام . به وبلاگ خودتان خوش آمدید، ((((دوست عزیز با عضویت در این وبلاگ میتوانید مطلب دلخواهتان را بنویسید )))) *** اعضای محترم وبلاگ میتوانند با ورود به انجمن ، گفتگوی آنلاین داشته باشند ***
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطلب مورد نظرتان را یافتید؟
    اگر بخواهید کامپیوتر داشته باشید،کدام را تهیه می کنید؟
    اگر بخواهید بازی کنید ، کدام دستگاه را تهیه خواهید کرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 328
  • بازدید سال : 29,787
  • بازدید کلی : 357,735
  • کدهای اختصاصی

    فال عشق

    تور
    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان به وبلاگ خودتون خوش آمدید! وآدرس http://shn.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    ارسال لینک

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    Seo Monitor

    widgets